Via analyse en advies naar betere B2B websites

Blog

Artikelen, blogs en nieuwsberichten

van en over SAMENZICHT Consultancy

Mijn tweede Joomla 4 upgrade kostte mij vier pogingen

Geschreven door Ruud Huijts.
Onze eigen website heb ik naar Joomla 4 gemigreerd. Na de ervaring met een andere upgrade dacht ik dit klusje wel even te klaren. Ik was toch iets te optimistisch.

Mijn eerste migratie naar Joomla4: vvbi.nl

Geschreven door Ruud Huijts.
De website van de Vereniging Voor Biometrie & Identiteit , vvbi.nl, heb ik gemigreerd naar Joomla 4 en op onderdelen aangepast. Deze upgrade heeft mij weer veel geleerd.

Welke afslag neem jij met je website analytics?

Geschreven door Ruud Huijts.
Hoe jij informatie over bezoek aan je website verkrijgt, is jouw keuze. Draait er geen analytics tool op je website, of ga jij voor privacyvriendelijk klantgericht of grensoverschrijdend onvriendelijk?

(Google) Analytics, maar dan wel graag privacyvriendelijk

Geschreven door Ruud Huijts.
Als men privacy van websitebezoekers als uitgangspunt verkiest, kan men beter andere webanalyse dan Google Analytics inzetten. Wat zich op een website afspeelt, kan ook prima privacyvriendelijk geanalyseerd worden.

Google Analytics op randje van afgrond naar illegaliteit

Geschreven door Ruud Huijts.
In navolging van Oostenrijk wordt het gebruik van Google Analytics mogelijk ook verboden in Nederland en de Europese Unie. Er zijn er verschillende manieren om op deze ontwikkeling te reageren.

B2B online marketing prioriteiten voor midden- en kleinbedrijf

Geschreven door Ruud Huijts.
Ieder midden- en kleinbedrijf in business-to-business (B2B) doet met zijn website aan online marketing. Vier adviezen of tips voor B2B-ondernemers, omdat hun eigen beleving over digitale marketing soms anders is.

© SAMENZICHT Consultancy